Ranking burgerowni

5/5

Burger Bar

Warszawa, ul.Olkuska 2
Niedościgniony wzór – wszystko się tu zgadza :) Chrupiąca bułka pieczona na miejscu, krwiste, soczyste mięso, w sam raz skomponowane dodatki i sosy.
Próbowane burgery – wszystkie :)
Cheeseburger / BBQ – mistrzostwo świata
Chilli – nie przepadam za chilli, więc dodatki psują efekt
Special – krewetki fajnie pasują, ale sosy psują efekt

Bułka: 5/5 | Mięso: 5/5 | Dodatki: 5/5 | Sosy: 5/5

Recenzja:
Burger Bar
5/5

Mister Teddy

Warszawa, Food Truck

Próbowane burgery:

Blue cheese z bekonem, lazurem, rukolą, pomidorem i piklami. Dobrej jakości bułka burgerowa wypieczona do optymalnego poziomu chrupkości. Mięso idealnie krwiste w środku, choć z brzegu trochę zbyt wysmażone. Mistrzostwem świata ponownie były dodatki – bekon grillowany do idealnej chrupkości, roztopiony lazur, soczyste warzywa i dużo lepszy niż poprzednio sos dały w efekcie burgera o klasę lepszego niż przy pierwszej wizycie.
Texas z bekonem, camembertem, karmelizowaną cebulą i warzywami. Bułka OK, dużo sezamu, chrupiąca, nie ma się do czego przyczepić, ale też nie wyróżniała się niczym szczególnym. Mięso w porządku i krwisto przyrządzone. Połączenie super wysmażonego, chrupkiego bekonu, idealnej karmelizowanej cebulki i plasterków roztopionego camemberta, to strzał w dziesiątkę, dla którego warto wracać. Do tego sos barbecue, gotowy, ale mimo to smaczny i pasujący do pozostałych składników.

Bułka: 5/5 | Mięso: 5/5 | Dodatki: 5/5 | Sosy: 5/5

Recenzja:
Mister Teddy
5/5

Wół na stół

Warszawa, al. KEN 52
Damian, właściciel, wkłada w to miejsce kupę serca, mieląc na miejscu wybrane kawałki mięsa, doprawiając je samemu, piekąc na specjalnym grillu, a do tego robiąc od zera własne bułki. Efekt – chrupiąca, wypiekana na miejscu bułka, aromatyczne, krwiste mięso przepełnione zapachem dymu i smakowicie skompowane dodatki. Próbowany burger – English – roztopiony cheddar, jajko sadzone, warzywa, musztarda miodowa, chrupiący bekon – już dawno nie brałem udziału w tak genialnej burgerowej uczcie!

Bułka: 5/5 | Mięso: 5/5 | Dodatki: 5/5 | Sosy: 5/5

Recenzja:
Wół na stół
5/5

Bydło i Powidło

Warszawa, ul. Kolejowa 47

Próbowane burgery – Powidlak i Szparag – bułka chrupiąca z zewnątrz, ale trochę za wysoka i lekko watowata w środku. Mięso zdecydowanie nr 1 w Warszawie – prawdziwe 200g, wysmażone dokładnie zgodnie z zamówieniem – to pierwsze miejsce gdzie miałem do wyboru czy ma być jeszcze blue czy już rare. Dodatki i sosy w punkt – kozi ser i roszponka w Powidlaku, połączone z powidłami śliwkowymi, podobnie jak szparagi połączone z sosem z gorgonzoli w Szparagu, są absolutnie genialne.

Bułka: 4/5 | Mięso: 5/5 | Dodatki: 5/5 | Sosy: 5/5

4.5/5

Burger Point

Warszawa, ul. Patriotów 303

Próbowany burger – Burger Lunchowy z jajkiem, boczkiem, serem, szczypiorkiem i warzywami. Mięso jest uformowane w gruby kotlet, w związku z czym stosunkowo łatwo przyrządzić je na krwisto i ten stopień wysmażenia udało się uzyskać w iście podręcznikowy sposób. Strzałem w dziesiątkę jest połączenie takiego mięsa z boczkiem i jajkiem sadzonym – te trzy smaki tworzą kompozycję oszałamiającą kubki smakowe i powodującą efekt zapomnienia o świecie dookoła. Do tego bułka była dobra i chrupiąca, a całość była tak dobrze dobrana, że nawet nie zdążyłem zwrócić uwagi na sos…

Bułka: 4/5 | Mięso: 5/5 | Dodatki: 5/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
Burger Point
4.5/5

Wild Beef

Warszawa, ul. Wybrzeże Gdyńskie 2

Próbowany burger – Francuski z serem pleśniowym, szpinakiem, gruszką i sosem musztardowo-miodowym. Bułka najlepsza jaką jadłem od wielu, wielu miesięcy. Chrupiąca z zewnątrz, rozpływająca się w ustach w środku. Mięso wysmażone lekko krwisto, mogłoby być nieco bardziej surowe, ale i tak bardzo dobre. Jego jedynym mankamentem była grudkowo-żyłkowa konsystencja. Dodatki bardzo dobrze skomponowane – surowa gruszka bardzo dobra, a szpinak i ser pleśniowy smakowicie uzupełniały całość. Mogło by się tu znaleźć coś jeszcze dla przełamania słodkiego smaku gruszki i dodania soczystości. Sos musztardowo-miodowy okazał się w strzałem w dziesiątkę i bardzo mocnym zwieńczeniem kompozycji.

Bułka: 5/5 | Mięso: 4/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 5/5

Recenzja:
Wild Beef
4.5/5

Kamper

Warszawa, ul. Grzybowska 85

Próbowane burgery – Krążek z bekonem, krążkami cebulowymi, camembertem, roszponką, śmietaną i sosem BBQ. Blue Cheese Burger z bazyliowym aioli, karmelizowaną cebulką, serem blue cheese i roszponką. Bułka potrafi być fajnie chrupiąca, mięso potrafi być fajnie krwiste i bardzo smaczne. Dodatki w Krążku były mega, sos BBQ to absolutne mistrzostwo świata. W Blue Cheese nie było tak dobrze, nie komponowało się to super z aioli.

Bułka: 4/5 | Mięso: 5/5 | Dodatki: 5/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
Kamper
4.5/5

Dobra Buła

Warszawa, Food Truck
Próbowany burger – Avochorizo z chorizo, avocado, serem, warzywami i sosem musztardowym. Bułka była miękka i niedopieczona i niestety odstawała w dół od pozostałych elementów burgera. Mięso, po raz pierwszy w Dobrej Bule naprawdę MEGA krwiste i smaczne. Dodatki fajne, choć chorizo niestety bardzo słabo czuć w takiej mnogości smaków. Odkryciem tej wizyty był dla mnie sos musztardowy, przepyszny i super pasujący do pozostałych składników. Uważajcie na rekomendowany przez ekipę Dobrej Buły sos ajoli – jest smaczny, ale ledwo wyczuwalny i niestety nie ma wartości dodanej do tego burgera.
UPDATE po 3. Mistrzostwach Burgerowych Żarcia na Kółkach – bułki są już dopracowane a dodatki w Avochorizo, Avobeko i Bluemango są MEGA!

Bułka: 4/5 | Mięso: 5/5 | Dodatki: 5/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
Dobra Buła
4.5/5

Jack’s Truck

Warszawa, Food Truck
Próbowany burger – Jack z serem, bekonem, whiskey, konfiturą z cebuli, warzywami i oczywiście sosem BBQ. Bułka była smaczna, ale trochę za mało chrupała. Mięso fajnie doprawione, ale niestety trochę za bardzo wysmażone. Dodatki to najsilniejszy punkt burgera, konfitura z cebuli wymiatała, a sos BBQ miał fajny dymny posmak. Pomimo niedociągnięć, bardzo dobry burger i potencjał na jeszcze więcej!

Bułka: 4/5 | Mięso: 4/5 | Dodatki: 5/5 | Sosy: 5/5

Recenzja:
Jack’s Truck
4.5/5

Bart Burger

Warszawa, Food Truck
Próbowane burgery:
Bart Burger – z bekonem, żółtym serem, chilli i sosem chyba barbecue. Podobnie jak przy pierwszej wizycie, bułka była dobra i chrupiąca, a mięso MEGA krwiste i smaczne – to zdecydowanie najmocniejszy punkt Bart Burgera. Bekon był fajnie wysmażony na chrupko, chilli było w sam raz – było czuć smak, a jednocześnie burger nie był za ostry. Sos był równie smaczny i pasował do całości.
French Burger – 180 g wołowiny, chutney z gruszki, bekon, ser pleśniowy, warzywa i sos jogurtowo-ziołowy. Standardowa bułka burgerowa dobrej jakości. Mięso idealnie wysmażone – ledwo muśnięte grillem z zewnątrz, lekko bardziej ponad surowe w środku. Dodatki najmniej do mnie przemówiły – chutney z gruszki trochę za bardzo owocowy jak na połączenie z wołowiną, bekon i ser pleśniowy dobrze z nim grały. Sos jogurtowo-ziołowy OK ale dla mnie nie do końca pasuje do wołowiny.

Bułka: 4/5 | Mięso: 5/5 | Dodatki: 5/5 | Sosy: 4/5

4/5

Kill Grill

Warszawa, Food Truck
Próbowane burgery:
Japan Burger z bekonem, ogórkami z chilli marynowanymi w ponzu, domowym majonezem wasabi i chutney’em imbirowym. Bułka słaba, nie chrupiąca, mięso MEGA suche (tylko 3% tłuszczu), co dla mnie jest barierą nie do przeskoczenia, bo suchego mięsa nie znoszę. Japońskie dodatki i sos, które wymieniłem wcześniej, były absolutnym hitem, bardzo pasującym do burgera. Tylko dla osób którym nie przeszkadza suche mięso!
The Best Kill Grill Burger ze smardzami, chutney’em z buraków, kozim serem i grillowanym bekonem. Brzmi mega, prawda? Bułka smakowała mi trochę bardziej niż poprzednim razem, mięso było podobnie suche, więc nadal mi nie odpowiada. Dodatki i sosy to kolejna ciekawa kombinacja na równie wysokim poziomie co w próbowanym przy poprzedniej wizycie Japan Burgerze.

Bułka: 4/5 | Mięso: 4/5 | Dodatki: 5/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
Kill Grill
4/5

Micha Na Resorach

Warszawa, Food Truck

Micha Na Resorach to jeden z najmłodszych food trucków. Wystartował w czerwcu 2016 roku i prowadzi go przemiła para, która postanowiła wyróżnić się podczas mistrzostw burgerem wegetariańskim, z kotletem z cukinii, innych warzyw i przypraw, który naprawdę dawał radę.

Bułka: 4/5 | Mięso: 4/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 4/5

4/5

Hamburger z Karaibów

Warszawa, ul. Puławska 140
Próbowany burger – Koziołek Matołek z dojrzewającym kozim serem i żurawiną. Już od pierwszego kontaktu burger wyglądał przednio – nieregularna, chrupiąca bułka, przywodząca na myśl domowe wypieki, porządny kawałek mięsa, wystający kozi ser i lekko wyciękająca żurawina. Bułka okazała się tak dobra i chrupiąca jak wyglądała, mięso w sam raz krwiste i soczyste, dodatki i sos idealnie skomponowane, udowadniając kolejny raz, że kozi ser i żurawinę wymyślono właśnie do burgerów.

Bułka: 5/5 | Mięso: 4/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 4/5

4/5

Burger Chata

Warszawa, ul. Wolska 50a
Próbowany burger – Beconburger z bekonem i serem i dodatkowym jajkiem. Bułka była najsłabszym elementem burgera. Wyglądałą na masową bułkę przemysłową, była watowata i nie chrupiąca. Mięso było genialne – zmielone specjalnie dla nas, wysmażone na lekko obsmażonego z wierzchu tatara, do tego idealnie soczyste z zawartością 15-20% tłuszczu. Dodatki – bekon, jajko, ser i warzywa – bardzo dobre i świetnie pasowały do mięsa. Sos barbecue idealnie dopełniał całości.

Bułka: 3/5 | Mięso: 5/5 | Dodatki: 5/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
Burger Chata
4/5

Burgerownia

Warszawa, ul. Krasińskiego 24
Próbowane burgery – Krewetka Burger z grillowanymi krewetkami i warzywami, Grucha z gorgonzolą, gruszką gotowaną w winie, konfiturą malinową, orzechami włoskimi, rukolą i chutney’em pomidorowym . Ciekawa bułka, coś pomiędzy pitą a panini, bardzo fajna alternatywa dla standardowych bułek burgerowych. Mięso krwiste i smaczne, mogłoby być nieco grubsze dla większej soczystości. Dodatki i sosy smaczne, odpowiednio dobrane, tworzące ciekawe kombinacje.

Bułka: 5/5 | Mięso: 4/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
Burgerownia
4/5

Burger Truck

Warszawa, Food Truck
Próbowane burgery:
BBQ Cheese Bacon z bekonem, serem, warzywami i autorskim sosem BBQ. Bułka fajna i chrupiąca, mięso GENIALNIE krwiste i MEGA smaczne, to zdecydowanie najsilniejszy punkt tego burgera. Do tego chrupiący bekon, super roztopiony ser i bardzo fajny sos BBQ.
4 cheese, z czterema serami, warzywami i własnej produkcji sosem firmowym. Pierwszy raz zdarzyło mi się, żeby bułka była aż za chrupiąca – ciężko było ją ugryźć, ale na szczęście była smaczna. Mięso było prawie krwiste, o czym właściciel z góry uprzedził, jako że czas niezbędny do roztopienia czterech serów nie daje gwarancji że krwiste pozostanie. Klasyczny zestaw warzyw pasował do całości, firmowy sos też był OK, choć nie powalał. Cztery sery pasowały do mięsa, jednakże była to kombinacja nieco za ciężka, nie dająca przebić się smakowi mięsa.

Bułka: 4/5 | Mięso: 5/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
Burger Truck
4/5

Taste Burger

Warszawa, ul. Przyczółkowa 400
Próbowany burger – Blue Cheese Burger z roszponką, orzechami, serem blue cheese, gruszką, dżemem porzeczkowym i musztardą miodową – wołowina, ser pleśniowy, gruszka i konfitura owocowa to jedno z moich ulubionych połączeń. Poprawę w burgerze widać było już od pierwszego spojrzenia, a to za sprawą bułki, która ze standardowej bułki burgerowej została zamieniona na bardzo zachęcająco wyglądającą bułkę, przypominającą domowe wypieki. Już pierwszy kęs pokazał, że jest bardzo dobrze – z połączenia słodkich smaków z wołowiną udało się stworzyć bardzo smaczną kompozycję. Do poprawy kilka detali – mięso było nieco zbyt wysmażone, ser z kolei był trochę za mało roztopiony. Na szczęście, to tylko detale, które z dobrego burgera mogłyby zrobić bardzo dobrego.

Bułka: 5/5 | Mięso: 4/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
Taste Burger
4/5

Slimburger

Warszawa, ul. 11 listopada 14

Próbowany burger – własna kompozycja z bekonem, serem mimolette, warzywami, chutneyem i sosem cezar –  bułka maślana fajnie chrupie, choć mogłaby mieć pełniejszy smak. Mięso lekko krwiste, a stopiony tłuszcz nadaje mu wilgotności która sprawia, że większego stopnia krwistości nie brakuje. Nie bardzo przeszkadza nawet lekka grudkowatość mięsa. Dodatki i warzywa dobrze komponują się z mięsem i bułką, a sosy są prawdziwym mistrzostwem świata.

Bułka: 4/5 | Mięso: 4/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 5/5

Recenzja:
Slimburger
4/5

Queen Burger

Warszawa, ul. Wawelska 5
Próbowany burger – Bacon – czyli klasyk z cheddarem i bekonem. Bułka chrupiąca i słodkawa (bardzo ciekawa), mięso idealnie wysmażone na mocno krwiste, do tego proste i smaczne dodatki – bekon, ser, warzywa, do tego sos w postaci ketchupu i chyba majonezu i wychodzi prosta i smaczna kombinacja. W karcie czeka cała lista mega ciekawie wyglądających burgerów, które zamierzam wypróbować przy kolejnych wizytach.
UWAGA: Czynne tylko od maja do września, w klubie studenckim Iskra!!!

Bułka: 4/5 | Mięso: 4/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
Queen Burger
4/5

Classic Burger

Warszawa, ul. Noakowskiego 10

Próbowane burgery – Thai z sosem wasabi, grzybami shitake grillowanymi na miodzie, sosem sojowym, imbirem, serem i pomidorem i Shrimp z krewetkami Black Tiger, piklami, salsą pomidorowo-kolendrową z czosnkiem i cytryną, majonezem, sosem słodko-pikantnym i warzywami, do którego dodatkowo poprosiliśmy o wołowinę, która w standardowej wersji zastąpiona jest krewetkami. Bułki były odpowiednio wypieczone, chrupiące i smaczne. Wybraliśmy bułkę tradycyjną, która była naprawdę fajna i chyba grahamkę, która była OK. Mięso zamówiliśmy w jednym burgerze krwiste, w jednym średnio wysmażone – było dobre i wysmażone zgodnie z prośbą. Dodatki w Thai’u były trafione w punkt – było to idealne zestawienie z wołowiną. Shrimp nie był już tak oszałamiający dla kubków smakowych – czułem głównie mięso. Zabrakło jakiegoś mocnego kontrastu dla przełamania smaku wołowiny. Sosy wypadły podobnie do dodatków – lepiej pasowały w Thai’u, w Shrimp’ie raczej znikły.

Bułka: 4/5 | Mięso: 4/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
Classic Burger
4/5

Classic Burger bus

Warszawa, Food Truck
Próbowany Burger – Blue Cheese z gorgonzolą, warzywami, sosem tymiankowo-czosnkowym i ketchupem. Bułka w standardzie burgerowym, smaczna, ale niestety za mało chrupiąca. Mięso idealnie krwiste i smaczne – zdecydowanie najmocniejszy punkt! Gorgonzola jak zawsze ciekawa, ale za mało wyczuwalna. Równie mało wyczuwalne sosy – tymianek z czosnkiem brzmi bardzo zachęcająco, niestety zupełnie nie wyczułem żadnego z nich.

Bułka: 4/5 | Mięso: 5/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 3/5

Recenzja:
Classic Burger
4/5

Warsaw Hot Dog

Warszawa, ul. Nowogrodzka 15
UWAGA: Dawniej ten lokal nazywał się Meat Inn. Próbowany Burger – Chilli Lemon z warzywami, właśnie sosem chilli lemon i jeszcze jakimś składnikiem z kuchni azjatyckiej. Bułka była smaczna, trochę jakby wpadająca w precla, ale niestety miękka. Mięso całkiem krwiste, dodatki i sos prawie niewyczuwalne, ale dające leciutką nutkę dalekiego wschodu. Całość była poprawna i smaczna, ale nie zachwycająca.

Bułka: 4/5 | Mięso: 4/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
Meat Inn
4/5

Beat Burger

Warszawa, Food Truck
Próbowany burger – Beat Burger z cheddarem, podwójnym bekonem, warzywami, BBQ i musztardą – bułka fajnie chrupała, mięso, choć lekko grudkowate, było fajnie krwiste, warzywa dawały radę, a sosy dopełniały całości. Warto spróbować.

Bułka: 4/5 | Mięso: 4/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
Beat Burger
4/5

Hamburger z Karaibów

Warszawa, ul. Chełmska 13/17
Próbowany burger – Koziołek Matołek z serem kozim i warzywami. Bułka była smaczna, aczkolwiek nie tak chrupiąca jak w HzK na Puławskiej, a ziarna sprawiały wrażenie twardszych i powodowały nieprzyjemne uczucie, kiedy trafiło się na nie zębami. Mięso było krwiste i niezłe, ale brakowało mu lekkości. Dodatki, w swej prostej i klasycznej kombinacji, dobrze się komponowały i były wystarczające. Było prawie równie smacznie jak na Puławskiej, ale czegoś brakowało.

Bułka: 4/5 | Mięso: 4/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
4/5

Chwast Food (food truck)

Warszawa, Food Truck

Konkursowym sędziom podczas 3. Mistrzostw Burgerowych Żarcia na Kółkach serwowano Szpinaka z hummusem, który był równie dobry jak burgery wegańskie w lokalu.

Bułka: 4/5 | Mięso: 4/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
Chwast Food
4/5

Chwast Food

Warszawa, ul. Waryńskiego 9

Próbowany burger – Burak z kotletem z buraków, warzywami i dwoma sosami – chrzanowym i humusem. Bułka typu grahamka smaczna i chrupiąca. Kotlet z buraków też dawał radę i przyjemnie się go jadło. Warzywa dobrze się komponowały, a sosy były smaczne i dobrze dopasowane, natomiast nieco za gęste, przez co kanapka była lekko zapychająca. Był to jednakże nieznaczny mankament, który nie zatarł pozytywnego odbioru Chwast Food.

Bułka: 4/5 | Mięso: 4/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 3/5

Recenzja:
Chwast Food
3.5/5

Bacon Smack

Food Truck

Próbowany burger – Jam Burger z dżemem bekonowym, serem, cebulą i sałatą. Bułka maślana w smaku, chrupiąca z wierzchu, ładnie trzymała całość, choć była dużo większa od mięsa. Mięso smaczne, ale niestety wysmażone daleko poza stopień krwisty. Dodatki prawie nie istniały – ser, sałata i cebula to trochę za mało do bardzo intensywnego sosu, czyli dżemu bekonowego, który może być strzałem w dziesiątkę, o ile zostanie przełamany innym wyraźnym smakiem.

Bułka: 4/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
Bacon Smack
3.5/5

Ale Burger

Warszawa, al. KEN 20
Próbowany burger – Bluczis z serem pleśniowym, konfiturą żurawinowo-balsamiczną, rucolą i ogórkiem. Już pierwszy gryz przyniósł bardzo pozytywne odczucia związane z odpowiednio dobranymi składnikami. Ser pleśniowy i sos żurawinowy to sprawdzone połączenie, które ciężko zepsuć. Bułka smaczna i chrupiąca, ładnie posypana czarnuszką. Jedynym problematycznym elementem było mięso. Niestety, w tej burgerowni nie potrafią przygotować go na krwisto, jeśli więc lubicie ten stopień wysmażenia, to unikajcie.

Bułka: 4/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
Ale Burger
3.5/5

Burger na kółkach

Warszawa, Food Truck
Próbowany burger – Dwa razy Kozioł na kółkach z kozim serem pleśniowym, żurawiną, warzywami i sosami. Przy pierwszej wizycie, bułka, pomimo ładnego wyglądu i śladów od grilla, w ogóle nie była chrupiąca, za to należała do gatunku dużych i zapychających. Mięso standardowo zamówiłem prawie surowe, a dostałem ledwo krwiste. Ser kozi był OK, ale brakowało tam czegoś jeszcze, kompozycja dodatków nie miała polotu. Żurawina do koziego sera to bardzo dobre zestawienie, ale nie wiadomo dlaczego, dodatkowo burger był zalany jakimś białym sosem, coś jakby majonezowym albo jogurtowym, przypominającym najtańsze sosy na podrzędnych stacjach benzynowych. Przy drugiej wizycie było dużo lepiej. Bułka była nadal słaba – zbita, gruba i niewypieczona, ale pozostałe elementy naprawdę dały radę. Mięso było super krwiste i smaczne, ser kozi super roztopiony, sos pasujący do całości. Bułka pozostaje najsłabszym ogniwem, ciągnącym całościową ocenę w dół, ale podobno jest też dostępna inna, lepsza (jasna), więc kolejnym razem muszę ją wypróbować.

Bułka: 2/5 | Mięso: 5/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 4/5

3.5/5

AM Burger

Warszawa, ul. Żelazna 74

Próbowany burger – AM Burger z serem mimolette, bekonem, warzywami, sosem BBQ i sosem firmowym. Burger wyglądał dość klasycznie, bardziej jak wyższej jakości burger fast foodowy, niż jak typowy burger slow foodowy. Klasyczna bułka burgerowa OK, mięso miało bardzo ciekawy posmak dymu, niestety było nieco zbyt wysmażone. Dodatki i sosy smakowały poprawnie i spełniały oczekiwania, ale nic ponadto.

Bułka: 4/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
AM Burger
3.5/5

Między Bułkami

Warszawa, al. Jerozolimskie 23
Próbowane burgery:
Cowboy – bułka trochę za mało chrupiąca, za to mięso idealnie wysmażone i w sam raz w smaku, bardzo dobre dodatki, roztopiony ser, sos BBQ w dobrze dobranej ilości.
Szparag – ze szparagami, bekonem i jajkiem sadzonym. Efekt słabszy niż wyżej – bułka nie była już tak fajnie chrupiąca jak kiedyś, mięso nie wystarczająco krwiste i jakoś słabsze smakowo, a całej kompozycji brakowało tego czegoś.

Bułka: 3/5 | Mięso: 4/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 3/5

3.5/5

Po Byku

Warszawa, ul. Gdańska 1

Próbowany burger – Plum Bum z powidłami śliwkowymi, bekonem, sałatą i cebulą. Burger był najładniejszym, jakiego dostałem od dłuższego czasu. W smaku pierwszy kęs był obiecujący – krwiste mięso, w połączeniu ze słodyczą powideł i chrupkością boczku dawało bardzo pozytywne odczucia. Niestety, po kilku kęsach okazało się, że mięso jest krwiste tylko w części burgera, a w pozostałej jest średnio wysmażone. W połowie burgera słodycz powideł stała się tak przytłaczająca, że zaczęły się problemy z dalszym jedzeniem. Pod koniec jedzenia zazdrościłem współtowarzyszom ich wyborów, bo czułem się jakbym zjadł szklankę cukru! Ewidentnie zabrakło czegoś na przełamanie słodyczy – może więcej warzyw? A może dodatkowy sos? Najmocniejszym punktem burgera była bardzo smaczna i chrupiąca bułka.

Bułka: 4/5 | Mięso: 4/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 3/5

Recenzja:
Po Byku
3.5/5

Beef’N’Roll (food truck)

Warszawa, Food Truck
Próbowany burger – Nacho Burger z serem raclette, nachosami, bekonem, avocado i kilkoma różnymi sosami. Bułka była trochę za duża, mięso niestety nie krwiste, ale ciekawie smakujące. Najlepszą robotę robiły nachosy i pozostałe dodatki, które ciekawie współgrały – dawały pazura, a jednocześnie nie było za ostro. Wrócę jeśli zmieni się bułka.

Bułka: 3/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
Beef’N’Roll
3.5/5

Yogi Burger

Warszawa, 11 Listopada 50

Próbowany burger – Blue Cheese z serem, bekonem, serem pleśniowym i warzywami, które z uwagi na mnogość warto wymienić – sałata, pomidor, pieczarki, cebula, pikle. Do tego sos – przygotowywany na miejscu z ketchupu, musztardy, majonezu i miodu. Bułka fajnie chrupiąca, mięso niestety nie krwiste, choć smaczne, dodatki dobre, ale zdecydowanie za dużo – trzeba by było odjąć co najmniej jeden ser i pieczarki. Sos bardzo fajny.

Bułka: 4/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
Yogi Burger
3.5/5

Burger

Warszawa, ul. Łabiszyńska 27a

Próbowany burger – Francuski z camembertem, żurawiną i rukolą. Bułka standardowa burgerowa, smaczna i chrupiąca, mięso niestety za mało krwiste i trochę grudkowate. Camembert z żurawiną i rukolą to jak zawsze trafione połączenie, niestety sos czosnkowy jest zbędnym dodatkiem, który bardziej szkodzi niż pomaga.

Bułka: 4/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 3/5

Recenzja:
Burger
3.5/5

Szybkęs Burger

Warszawa, ul. Dickensa 19a
Próbowany burger – Farmer z Alabamy – poza zbyt wysmażonym mięsem całkiem niezły – fajna chrupiąca bułka z sezamem, dodatki w sam raz (bekon i warzywa), dwa sosy (burgerowy i BBQ) były niezłe, ale jak dla mnie nie za bardzo do siebie pasowały – jeden by wystarczył.

Bułka: 4/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 3/5

Recenzja:
Szybkęs Burger
3.5/5

Burger Mama

Warszawa, ul. Dembowskiego 8a
Próbowany burger – Koziburger – bułka niezła i chrupiąca, mięso za bardzo wysmażone, ale niezłe, dodatki ubogie – roszponka, karmelizowana cebulka i kozi ser, ale za to obficie koziego sera, sos tylko z cebulki, ale niezły.

Bułka: 4/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
Burger Mama
3.5/5

Krowarzywa

Warszawa, ul. Marszałkowska 27/35

Próbowany burger – Warzywex z marynowanymi plastrami warzyw sezonowych. Bułka w porządku, chrupała, miała smak i ogólnie dawała radę. Marynowane warzywa były najsłabszym ogniwem. Niby nie były złe, ale nie były też specjalnie smaczne, a jako element burgera nie bardzo mi podpasowały. Dodatki, czyli świeże warzywa, były OK, ale nie było tu żadnych fajerwerków w postaci wymyślnych składników. Najmocniejszą stroną burgera był sos (polski z pieczarkami), który był jednym z lepszych jakich próbowałem i był dobrze dobrany do całości.

Bułka: 4/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 3/5

Recenzja:
Krowarzywa
3.5/5

Bike Bistro

Warszawa, ul. Powsińska 106
Próbowany burger – Góral z warzywami, kozim serem, rukolą, żurawiną i sosem – wydaje mi się, że był to rekomendowany BBQ.  Sos BBQ wsiąkł w dolną połowę bułki, robiąc z niej wilgotną papkę. Mięso było zmielone na grubo, za którym to rodzajem mielenia nie przepadam – na szczęście było mocno krwiste, co w jakimś stopniu uratowało sytuację. Warzyw było tak dużo, że przytłumiały smak pozostałych składników, a przecież są one najmniej ważną częścią burgera. Bułka fajnie chrupała i była najmocniejszą stroną kanapki, sosy też były niezłe.

Bułka: 4/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 4/5

3.5/5

Meet Meat

Warszawa, Food Truck
Próbowany burger – BBQ z bekonem, serem, warzywami i sosem barbecue. Bułka z dodatkiem maślanki nie była w moim stylu – fajny smak, ale dość gęsta i miękka, a ja preferuję lekkie i chrupiące. Mięso smaczne i bardzo lekko krwiste, co dla mnie oznacza już zbyt duży stopień wysmażenia. Bekon niestety nie usmażony do chrupkości i smakował bardziej jak ugotowany. Sos OK, ale niczym się nie wyróżniał.

Bułka: 3/5 | Mięso: 4/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 3/5

Recenzja:
Meet Meat
3.5/5

Real Burger No. 1

Warszawa, ul. Cybernetyki 3a
Próbowany burger – Real Bacon z bekonem, serem, warzywami i sosem musztardowo-miodowym. Bułka najlepsza z całego burgera – chrupiąca, fajnie wypieczona. Mięso krwiste, ale bardzo suche – zawierało tylko 10% łoju – dla mnie to zdecydowanie za mało. Dodatki, czyli po prostu warzywa, były OK. Fajnie wysmażony, chrupiący bekon i niestety nieroztopiony ser. Sos dał odkryć jedynie część musztardową, miód był niewyczuwalny.

Bułka: 4/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 3/5

3/5

Gold Digger

Warszawa, Food Truck
Próbowany burger – Lucky Bacon – z bekonem, serem, warzywami i sosem barbecue. Najlepsza była bułka, która była standardową bułka burgerową i była OK. Mięso było bardzo ciekawie przyrządzone, ponieważ nie było krwiste, ale było soczyste – nie spotkałem się z tym wcześniej, więc szacun. Ale zamówiłem krwiste… Dodatki i sos OK, ale całości brakowało tego czegoś.

Bułka: 4/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 3/5

Recenzja:
Gold Digger
3/5

American Food Truck

Warszawa, Food Truck
Próbowany burger – Citi Burger z bekonem, serem halloumi, serem saint agur, warzywami oraz sosem bez nazwy i sosem BBQ. Bułka była średnia i niestety nie chrupiąca. Mięso nie krwiste, więc też nie w moim guście. Mega fajnym dodatkiem i najmocniejszą stroną burgera były dwa wymienione sery, które tworzyły bardzo ciekawą kombinację smakową z mięsem i pozostałymi składnikami. Sosy były OK i pasowały do całości. Z tak fajnymi dodatkami, wierzę że można bardziej dogrillować bułkę, a mniej mięso i zrobić naprawdę fajnego burgera.

Bułka: 3/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 3/5

3/5

Ćwierćfunciak

Warszawa, ul. Gen. Andersa 30
Próbowany burger – Rasta z mango, jamaica jerk (przyprawa) i rukolą. Burger już od pierwszego spojrzenia wyglądał dość ubogo. Bułka w porządku, była najlepszym elementem burgera. Mięso, pomimo jasnej prośby o KRWISTOŚĆ, było wysmażone średnio, a więc dla mnie za bardzo i, niestety, niesmacznie. Mango i widoczny na zdjęciu pomarańczowy sos dały razem za dużo słodyczy, która zdominowała smak kanapki i nie dała się przegryźć mięsu i rukoli. Można by też było dodać do tego burgera coś jeszcze.

Bułka: 4/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 3/5

Recenzja:
Ćwierćfunciak
3/5

Beef n Roll

Warszawa, ul. Nowy Świat 36

Próbowany burger – Goat Burger z salsą pomidorową, serem kozim, sosem demi-glace z wiśniami, sosem b’n’r, piklami, rukolą, cebulą karmelizowaną w winie i cebulą. Lista składników robi wrażenie, niestety powtórzył się scenariusz z food trucka, z dodatkowymi minusami. Bułka równie średnia, mięso nie krwiste, a dodatkowo chyba miało za mało tłuszczu. Dodatki i sos, tak jak w food trucku, były najmocniejszą stroną burgera, ale nie były w stanie nadrobić niesatysfakcjonującej jakości bułki i mięsa.

Bułka: 3/5 | Mięso: 2/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 4/5

Recenzja:
Beef’n’Roll
3/5

Warsaw Burger Bar

Warszawa, ul. Chłodna 35/37
Próbowany burger – Góral – bułka była najmocniejszą stroną – chrupiąca i całkiem niezła. Mięso, jak zawsze zamówione krwiste, było prawie tak wysmażone jak powinno być (minimalnie za bardzo), niestety brakowało mu lekkości i mięsistości, tak jakby nie było najlepszego gatunku, albo jakby miało za mało tłuszczu. Dodatki w porządku, poza faktem że oscypek nie był roztopiony. Sos mało wyraźny, żurawiny nie zauważyłem. Ogólnie, jeśli będziecie w okolicy, trzeba będzie coś zjeść i nie bardzo będą alternatywy, to można zajść, ale jechać specjalnie ani wracać nie warto.

Bułka: 4/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 3/5

3/5

New York Burger

Warszawa, ul. Okopowa 33

Próbowany burger – BBQ z bekonem, cheddarem, warzywami i sosem BBQ. Mięso było wysmażone mniej więcej do połowy grubości, a od połowy do środka prawie surowe. W związku z tym, niby było całkiem krwiste, ale jednak coś nie do końca tu grało, również w smaku. Bułka w porządku, pozostałe składniki niby też, ale pomimo to, coś w tym burgerze po prostu nie grało i ciężko się go jadło.

Bułka: 4/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 3/5

Recenzja:
New York Burger
3/5

Barn Burger

Warszawa, ul. Złota 9
Próbowany burger – Chujnia z patatajnią i Kuszenie gaździny – oba burgery miały dobre podstawy żeby być smaczne – mięso było naprawdę krwiste, wszystkie wymienione dodatki robiły wrażenie, ale ich kompozycja jakoś po prostu nie grała, nie było czuć w tym lekkości, spójności i tego czegoś, co czuje się w dobrze skomponowanych burgerach. Bułka była wielka, gąbczasta i bez smaku, a sosu niewiele i nie za bardzo pasował do całości.

Bułka: 2/5 | Mięso: 4/5 | Dodatki: 4/5 | Sosy: 2/5

Recenzja:
Barn Burger
3/5

Warburger

Warszawa, ul. Dąbrowskiego róg Puławskiej
Próbowany burger – Dzikakrowaburger z kozim serem, karmelizowaną cebulą i wiśnią na roszponce. Bułka dużo lepsza niż przy poprzednich wizytach, nawet minimalnie chrupiąca, ale w środku nadal zapychająca. Mięso niestety nie krwiste, choć też nie wysmażone na zelówę, jak w początkach Warburgera. Cebulka smakowała zupełnie jak marynowana, a w ogóle nie jak karmelizowana, ser trochę pomagał, a pozostałych dodatków nie poczułem.

Bułka: 3/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 3/5

3/5

Globe Burger

Warszawa, Food Truck

Burger konkursowy 3. Mistrzostw Burgerowych Żarcia na Kółkach miał jagnięcinę zamiast wołowiny, co było ryzykownym posunięciem. Kucharze przeważnie obawiają się serwować krwistą jagnięcinę, a wysmażone mięso w burgerze może nie smakować niektórym osobom, do których akurat się zaliczam. Dodając słabą bułkę i przeciętne dodatki (wyróżniał się tylko oscypek), otrzymujemy bardzo średniego burgera.

Bułka: 3/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 3/5

Recenzja:
Globe Burger
3/5

Burger&More

Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 10
Próbowany burger – Egg Burger z serem i bekonem, warzywami i standardowym sosem. Burger od pierwszego kontaktu sprawiał wrażenie produktu dla studenta. Bułka smakowała jak sklepowa kajzerka, mięso bez szału i średnio wysmażone, dodatki raczej bez polotu, podobnie jak sos. Całość bardzo przeciętna – w sam raz żeby w dobrej cenie najeść się do syta, ale niekoniecznie zapewnić sobie pozytywne wrażenia smakowe.

Bułka: 3/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 3/5

Recenzja:
Burger&More
3/5

Ziggi Point

Warszawa, ul. Pańska 59
Próbowany burger – Ziggi – mocno średni – bułka niechrupiąca i jakaś taka nijaka, mięso, pomimo jasnego zamówienia wysmażenia na bardzo krwiste, było well done, przez co po prostu niesmaczne. Dodatki proste i smaczne – ser, bekon i warzywa. Sosu Jack Daniel’s, dla którego wybrałem tego burgera, było trochę na wierzchu dla ozdoby, przez co nie było go absolutnie czuć w smaku.

Bułka: 3/5 | Mięso: 2/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 3/5

Recenzja:
Ziggi Point
3/5

Bobby Burger

Warszawa, ul. Żurawia 32/34
Próbowany burger – Bacon & Cheese – bułka fajnie wypieczona i chrupiąca. O mięsie można powiedzieć tylko tyle, że pomimo standardowej prośby o bardzo krwiste, było wysmażone i nie oferowało za wiele smaku. Dodatki były OK, ale tylko OK, a dodatkowo ser nie był roztopiony. Sos BBQ smaczny i pasujący do całości, ale ze średnią resztą, nie uratował sytuacji.

Bułka: 4/5 | Mięso: 2/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 3/5

Recenzja:
Bobby Burger
3/5

Friterie Burgers

Warszawa, ul. Hoża 42
Próbowany burger – Chorizo, z chorizo, żółtym serem, warzywami i sosem. Przepiękny burger, ale niestety nie za dobry – bułka nie chrupała, za to zapychała. Mięso było ledwo krwiste, a właściwie to już bardziej średnio wysmażone. Chorizo było bardzo fajnym dodatkiem, ale prawie niewyczuwalnym, a jeszcze mniej wyczuwalny był sos. Burger smakował bardziej jak kanapka z kotletem.

Bułka: 3/5 | Mięso: 3/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 2/5

3/5

Burger Station

Warszawa, Food Truck
Próbowany burger – Station BBQ z czerwoną cebulą grillowaną w ostro-słodkim sosie BBQ, boczkiem, serem mimollette, sałatą i sosem BBQ. Jakość burgera niestety nie dorosła do skomplikowanych i górnolotnych opisów składników – bułka była OK i była najmocniejszą stroną kanapki, mięso było zdecydowanie zbyt wysmażone, a w połączeniu z cebulą, smakującą jak duszona a nie grillowana, i z użytymi sosami, burger smakował jak kanapka z chilli con carne, która z burgerem miała tyle wspólnego co opady śniegu z Saharą..

Bułka: 4/5 | Mięso: 2/5 | Dodatki: 2/5 | Sosy: 2/5

Recenzja:
Burger Station
2.5/5

Frodo Burger

Warszawa, Food Truck

Najbardziej wizualnie wyróżniający się food truck podczas 3. Mistrzostw Burgerowych Żarcia na Kółkach, oklejony sztuczną trawą, niestety nie wyróżniał się już tak bardzo w doznaniach smakowych – dość twarda, ale chrupiąca bułka, zupełnie nie krwiste mięso, nie wyróżniające się dodatki i sos nie pasujący do reszt – bardzo słabo.

Bułka: 3/5 | Mięso: 2/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 2/5

Recenzja:
Frodo Burger
2.5/5

Beef Burger

Warszawa, Food Truck

Próbowany burger – burger konkursowy 3. Mistrzostw Burgerowych Żarcia na Kółkach – w wysokiej, miękkiej bułce, twarde, zbite mięso, z bardzo standardowym dodatkiem warzyw i sosu – bardzo słabo.

Bułka: 2/5 | Mięso: 2/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 3/5

Recenzja:
Beef Burger
2.5/5

Gorący Pies

Warszawa, al. Rzeczpospolitej 10
Próbowany burger – Z Jajkiem i Bekonem, do którego poprosiłem o dołożenie żółtego sera. Bułka średnia, mięso pomimo że krwiste, to grudkowate i zabijające smak całego burgera. Dodatki niby OK, ale nie uratowały burgera. Sos bardzo cienki i lejący, zalał mi ręce, stół i spodnie.

Bułka: 3/5 | Mięso: 2/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 2/5

Recenzja:
Gorący Pies
2/5

Westburger

Warszawa, ul. Chodkiewicza 5

Próbowany burger – The Gipsy z karmelizowaną cebulą, bekonem, serem lazur i warzywami. Burger prezentował się bardzo okazale i zachęcał smakowicie roztopionym serem i apetycznie wystającymi warzywami. Niestety, już pierwsze kęsy zrujnowały całą zbudowaną dotąd atmosferę – burger był po prostu niedobry. Bułka twarda, zbita i niesmaczna. Mięso zbyt wysmażone, aż do suchości. Dodatki  najlepsze ze wszystkiego, ale nadal średnie, a ser w środku nie roztopiony, w przeciwieństwie do krawędzi. Sos BBQ z butelki, i o ile to nie przeszkadza dopóki jest smaczny, to ten niestety do takich nie należał.

Bułka: 2/5 | Mięso: 2/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 2/5

Recenzja:
Westburger

 

2/5

Buła i Spóła

Warszawa, Food Truck
Próbowany burger – Konkursowy z foie gras i wiśniami. Bułka była tak twarda, ze ledwo dawała się ugryźć, mięso było jak kilka razy przytaczany przeze mnie, przegotowany kotlet babci, dodatki nie za bardzo pasowały do wołowiny, sos też jakoś niespecjalny…

Bułka: 2/5 | Mięso: 1/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 3/5

Recenzja:
Buła i Spóła
2/5

Smoke BBQ

Warszawa, Food Truck
Próbowany burger – Cheese Bacon – niestety, kolejny raz potwierdziło się, że jeśli knajpa specjalizuje się w jakimś rodzaju kanapki, to dodawanie do menu burgerów jako dodatkowej pozycji, dla niezainteresowanych specjalnością zakładu, nie jest najlepszym pomysłem. Bułka była słaba, mięso wysmażone do granic możliwości, bekon nie chrupiący, sos najlepszy ze wszystkiego, ale co nam po samym sosie….

Bułka: 2/5 | Mięso: 1/5 | Dodatki: 2/5 | Sosy: 3/5

Recenzja:
Smoke BBQ
2/5

Soul Food Bus

Warszawa, Food Truck
Próbowany burger – Cheese z konkursową niespodzianką w postaci ostrego sosu. Bułka była miękka i smakowała słabo, a w dodatku tanio. Mięso należało do równie słabych, do tego nienajlepsze warzywa i równie tanio co bułka smakujący sos. Bardzo, bardzo słabo.

Bułka: 2/5 | Mięso: 2/5 | Dodatki: 2/5 | Sosy: 2/5

Recenzja:
Soul Food Bus
1/5

Fresh Burgers

Warszawa, ul. Sobieskiego 74/78
Próbowany burger – Z Jajem –  z mixem sałat, bekonem i jajkiem sadzonym. Pierwszy gryz burgera był najsłabszą chwilą tego dnia. Bułka smakowała jak napompowana bułka do burgerów z supermarketu. Mięso było dramatyczne – było to zdecydowanie najgorsze mięso, jakie kiedykolwiek spotkałem w burgerze, wliczając w to budki serwujące mrożone burgery z mikrofali w latach 90. Miało siny kolor, którego źródła ciężko mi nawet się domyślić. Smak dodatków, bardzo przeciętny, nie był w stanie ani pomóc ani zaszkodzić apokalipsie spowodowanej przez bułkę i mięso. Gotowy sos przeciętnej jakości dodatkowo raczej szkodził niż pomagał.

Bułka: 1/5 | Mięso: 1/5 | Dodatki: 2/5 | Sosy: 2/5

Recenzja:
Fresh Burgers
1/5

Burger Slow Food

Warszawa, ul. Naruszewicza 29
Próbowany burger – Koko z jagnięciną, 4 jajkami przepiórczymi, bekonem i warzywami – bułka okazała się zbitą na twardo kluchą bez smaku. Mięso było tak przegotowane, jak kotlety mojej świętej pamięci babci, która najpierw smażyła je po to, żeby nie były surowe, a potem drugie tyle czasu na wszelki wypadek. Dodatki były OK, ale przy wspomnianym poziomie bułki i mięsa, na jakikolwiek ratunek inny niż przeszczep było zdecydowanie za późno. Sos był na tyle rzadki, że wylewał się z burgera wszędzie dookoła – OMIJAJCIE Z DALEKA!!!

Bułka: 1/5 | Mięso: 1/5 | Dodatki: 3/5 | Sosy: 1/5

1/5

Eat On The Street

Warszawa, Food Truck
Próbowany burger – Cheese Bacon z bekonem, serem i warzywami. Bułka była twarda jak kamień i ugryzienie jej było wysiłkiem prawie równie ogromnym co… jedzenie kamienia. Mięso smakowało jakby było gotowane, a dodatkowo stopień wygotowania przypominał przytaczane przeze mnie potrawy mojej śp. babci, która najpierw gotowała je, żeby nie były surowe, a potem drugie tyle czasu na wszelki wypadek. Smak mięsa absolutnie odrzucający. Warzywa przypominały kanapki z PRL-owskiego przedszkola, nie zauważyliśmy też żadnego sosu. Pomyłka, porażka i nieporozumienie – OMIJAJCIE Z DALEKA!!!

Bułka: 1/5 | Mięso: 1/5 | Dodatki: 1/5 | Sosy: 1/5